2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ

Küçült Yazı Tipi Büyüt

YATAY GEÇİŞ SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ DUYURU

SONUÇLARIN İLANI 
 
1- 2023-2024  Eğitim-Öğretim  Yılı  Bahar  Yarıyılında  Üniversitemiz  Programlarına  Kurum İçi Yatay Geçiş  başvurusunda bulunan  adaylar  yerleştirme  sonuçlarını    09 Şubat 2024 Cuma günü saat 17.30'dan  itibaren (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) adresinden başvuruda kullandıkları kullanıcı adı ve şifrelerle görebileceklerdir. 

KURUM İÇİ VE KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ KAYIT İŞLEMLERİ

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar yarıyılında Kurum İçi yatay geçiş  ile yerleştirilen adayların kayıt işlemleri; online olarak, başvuru yaptıkları sistem üzerinden (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) yapılacaktır.

Kayıtlar 12-14 Şubat 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

ÖĞRENCİ NUMARASININ ALINABİLECEĞİ ADRESLER

Şahsen yapılan kayıt işlemlerinden sonra öğrenci numarasının alınabileceği adresler.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)

2- Onaylı ders içerikleri Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.) (Hazırlık sınıfından yatay geçiş yapanların bu belgeleri getirmesine gerek yoktur.)

3- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)

4- Ders Muafiyet Başvuru Formu (Form için Tıklayınız.)

Belgeler Öğrenci İşleri Birimimize elden teslim edilmelidir. 


Yayınlanma Tarihi : 09.02.2024