2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılında kurumlar arası (ortalama ile) yatay geçiş yoluyla Fakültemiz Bölümlerine başvurup yedek kontenjan ile kayıt yaptıran öğrencilerin aşağıdaki belgeleri Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine mail ile göndererek kayıt süreçlerini tamamlamaları gerekmektedir. Kayıt için istenen belgeler insantoplumogrenci@beun.edu.tr adresine mail ile gönderilmelidir.
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı bölümden aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
- Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
- Ders Muafiyeti Başvuru Formu : Form için Tıklayınız. Bu formda IV. numaralı kutuya öğrenci kayıtlı olduğu bölüme ait transkriptinde alarak geçtiği dersleri kodları ile birlikte yazmalıdır. Öğrenci bilgileri (II numaralı) kutusuna ise yatay geçiş yaptığı bölüme ait bilgiler yazılmalıdır. Form satırları artırılabilir, birden fazla nüshaya dönüşebilir.
- Vesikalık bir adet fotoğraf
Tüm belgelerin mail ile gönderilmesi yeterlidir, kargo/posta yolu ile evrak gönderiminin tekrarlanması gerekmemektedir.